OKW 2024

Het OKW gaat ook dit jaar weer gespeeld worden. We spelen in het oude vertrouwde format. Dus op 7 dinsdagavonden wordt er een ronde geschaakt in één grote groep. De indeling zal Zwitsers zijn.

Elke ronde begint om 19:50. Als u dan nog niet aanwezig bent wordt de klok aangezet. Bent u later dan 20:50 uur dan wordt u de verliezer van uw partij.

Het speeltempo is 100 minuten + 10 seconde per zet vanaf zet 1 voor de gehele partij. Alleen als u binnen de laatste 5 minuten speeltijd bent hoeft u niet meer te noteren.

De speeldata zijn verdeeld over een periode van 7 weken. Onderstaand het schema van de speeldata:

Ronde 1: di 21 mei
Ronde 2: di 28 mei
Ronde 3: di 4 juni
Ronde 4: di 11 juni
Ronde 5: di 18 juni
Ronde 6: di 25 juni
Ronde 7: di 2 juli

Graag van te voren een bye aanvragen voor de rondes. Voor ronde 1 t/m 5 krijgt u een half punt (maximaal 2 keer). Afmelden kan tot uiterlijk één dag van te voren, als u te laat bent krijgt u geen punt.

De partijen zullen verwerkt worden voor de KNSB rating.

Inschrijven kan hier: Inschrijfformulier

Het inschrijfgeld voor niet-leden van schaakclub Woerden bedraagt 15 euro. Graag overmaken vóór 18 mei op het rekeningnummer: NL50 RABO 0190 0646 41 t.n.v. Schaakclub Woerden graag met uw naam erbij.

Er is een maximum van 80 deelnemers. De ervaring van andere jaren leert dat we snel aan dat aantal zitten dus tijdig inschrijven is gewenst.

Speellocatie:
De Veste 29
3443 DZ Woerden

Prijzengeld:
Voor de winnaar van het OKW is €100 beschikbaar, voor de nummer 2 €60 en de nummer 3 €40
Daarnaast zijn er 2 ratingprijzen: een ratingprijs voor het beste TPR voor de speler van <1700 van €25 en een ratingprijs voor de beste speler van >1700 van €25.

Bereikbaarheid:
Auto
Er kan in de onmiddellijke nabijheid van de speelzaal vrij geparkeerd worden.
Openbaar vervoer
Vanaf trein station Woerden is het 20 minuten lopen.
Met de bus naar ons clubgebouw komen kan in 10 minuten, voor meer info zie deze beschrijving.

Voorlopige deelnemerslijst: (Update 8 mei)