Lid worden?

Er zijn meerdere mogelijkheden om aan te sluiten bij onze jeugdafdeling.

Proeflessen
Wil je kijken of schaken iets voor jou is? Je kunt twee keer vrijblijvend langskomen op onze clubavond op de Andersenschool (van 18.30 uur tot 19.45 uur, Andersenhof 2 te Woerden). Meld je van tevoren even aan bij hoofdtrainer Jan Werle of jeugdleider Simon Groenewegen: jeugdscwoerden@gmail.com.

Vast lidmaatschap
Het lidmaatschap kost 120 euro per jaar. Indien je nog later in het seizoen lid wordt, dan betaal je een evenredig deel van de contributie ten opzichte van hoever het seizoen al is gevorderd.

Anish Giri legt zijn partij uit aan commentator Jan Werle

Jeugdafdeling schaakclub Woerden Whatsappgroep

In de whatsappgroep van de jeugdafdeling delen we alle informatie over de schaaklessen, recente activiteiten, afzeggingen etc. Vraag zo spoedig mogelijk na lidmaatschap aan hoofdtrainer Jan of je kan worden toegevoegd aan deze groep. Zo mis je geen relevante informatie!

Opzegging
Als je eenmaal lid bent van de vereniging, dan wordt je lidmaatschap ieder jaar automatisch met een jaar verlengd. Dit brengt voor de club kosten met zich mee qua administratie bij de schaakbond: vergeet je dus niet officieel af te melden als je volgend seizoen niet meer zou willen spelen. De datum voor de opzegging voor het volgende seizoen is medio mei van het betreffende lidmaatschapsjaar.