Externe competitie 2022/2023

Schaakclub Woerden komt met meerdere jeugdteams uit in de regionale competitie van de SGS (Utrecht e.o.) De teams worden ingedeeld op leeftijd en niveau. De jeugdclubcompetitie seizoen 2022/2023 start in november 2022 – dus meld je snel aan bij onze jeugdleider Simon of op jeugdscwoerden@gmail.com

Over het gehele seizoen worden 7 wedstrijden gespeeld (zowel uit- als thuiswedstrijden). Er wordt gespeeld in viertallen. Het aanvangsstijdstip van de match is 19:00 uur.

Vrijwilligers gezocht voor seizoen 2022/2023!

Nu Jacco stopt als externe competitieleider, zijn we dringend op zoek naar ouders die kunnen helpen als:

(1) ‘coördinator externe competitie’ , i.e. het regelen van vervoer en de competitieleider als we thuis spelen, alsmed de uitslagen doorgeven aan de SGS-bond; en,

(2) chauffeur – ouders die kunnen rijden bij een uitwedstrijd, of

(3) als we thuis spelen (in de Andersenschool op de clubavond) – het uitspelende team cq tegenstanders ontvangen. De borden en klokken worden klaargezet, er wordt toegezien op een eerlijk verloop van de wedstrijden (enige schaakkennis vereist – de praktijk leert dat er bijna nooit hoeft te worden ingegrepen) en de uitslagen worden doorgegeven.

We hebben voldoende vrijwilligers nodig om ons in te kunnen schrijven. Geef graag tijdig – uiterlijk tot medio september 2022 – aan of je ons kan helpen? S.v.p. per mailtje aan jeugdscwoerden@gmail.com .