Woerdens Open Jeugdschaaktoernooi

Het Woerden Open Jeugdschaaktoernooi is een toernooi voor alle kinderen (tot en met 12 jaar) die kunnen schaken. Je hoeft geen lid te zijn van de schaakbond of een schaakclub. Je speelt tegen kinderen van je eigen niveau.

Tijdens het toernooi laten we geen ouders toe in de speelzalen. Dit vanwege de corona- maatregelen. Op de hoek van het winkelcentrum Snel en Polanen is een rustig eetcafé waar u kunt zitten.

Programma:
12.00 uur Zaal Open
13.00 uur Einde Aanmelden
13.15 uur Start Wedstrijden
17.00 uur Prijsuitreiking

Locatie:
Het Baken
Beneluxlaan 3
3446 BK Woerden

Kosten:
€ 6,00 aan de zaal. Graag gepast (en contant!) betalen.

Verdere toernooi-informatie:
De kinderen worden ingedeeld naar speelsterkte en leeftijd.
Er zijn 7 speelronden. De prijsuitreiking is rond 17:00.
De paring gaat volgens het Zwitserse systeem. Per categorie zijn er prijzen te winnen voor de drie beste spelers.
De uitslagen tellen mee voor de KNSB rating.
De kinderen kunnen in de kantine tussendoor wat te drinken/snoep/eten kopen.

Inschrijven:
U kunt uw kind alleen vooraf inschrijven via het formulier, de sluitingsdatum is donderdag 5 november.
Er geldt een maximum aantal van 40 deelnemers (vanwege de corona maatregelen).
De spelers dienen zich op de toernooidag voor 13.00 te melden bij inschrijftafel,
Als uw kind te laat komt, speelt hij / zij vanaf de 2e ronde mee.