Buitenschaakbord in winkelcentrum Molenvliet

Bij de renovatie van het winkelcentrum Molenvliet is tegenover de fietsenzaak van R. de Wit door de Gemeente Woerden een prachtig schaakbord aangebracht. 64 zwart /gele velden van 50 x 50 cm vormen een enorme uitdaging aan de passanten die kunnen schaken om een partijtje te gaan spelen. Als lid van de schaakclub kan dit rechtstreeks via de fietsenzaak van De Wit. Men kan mij ook even bellen ! De stukken staan nabij het veld opgeslagen, dus binnen 5 minuten kan met de partij worden begonnen. Ik ga er van uit dat leden van onze club na afloop alle 32 stukken weer correct in de stalling plaatsen NIET leden die willen schaken kunnen via De Wit contact opnemen met mij. Bij de heropening van het winkelcentrum op 29/30 mei zal de schaakclub zeker vertegenwoordigd zijn. Een “Molenvliet” tournooi moet kunnen! Gemeente Woerden, van harte bedankt!