Brasschaat 1 kampioen in 3e klasse Interclubs Competitie.

Brasschaat 1 is deze zondag al twee ronden voor het einde kampioen geworden in klasse 3D van de Belgische Interclubs. Wat heeft Woerden daar mee te maken? Zult u wellicht denken. Op de borden twee en drie spelen daar twee Woerdenaren mee, namelijk Sten Goes en Marcel Schröer. Met scores van respectievelijk en 6 uit 8 en 7,5 uit 9 leverden zij een belangrijke bijdrage aan het kampioenschap.

Niet alleen sportief gezien is het goed toeven in de Belgische competitie. De aardige mensen, de leuke restaurants en interessante lokaties de maken ieder bezoek op zondag aan onze zuiderburen meer dan waard.

Hieronder een foto van Nils de Vos (bod 1) en Sten Goes (bord 2), die aan het zwoegen zijn in Oostende tegen KOSK. Wie goed kijkt ziet dat Sten op een fraai stenen schaaktafeltje uit 1936 aan het spelen is.

Brasschaat-1