Trio 1- Woerden 3 5 – 3

De eerste sgs wedstrijd kwam voor ons team te vroeg.Door de late aankondiging kon ons team niet compleet verschijnen  maar we hebben als woerdense leeuwen gestreden !

Aan bord 1, was aldo zijn zuckertorte aan het bereiden, maar helaas werd het recept niet goed uitgevoerd en pakte zijn tegenstander ten lange leste het punt.

Aan bord 2 speelde ik gelukkig weer redelijk degelijk en sloot eveneens ten lange leste af met remise. Wellicht had ik nog kunnen winnen, maar dat deed van de uiteindelijke nederlaag niets meer af dan een halve punt !

Aan bord 3 speelde Arjen uiterst betrokken, maar dat was  niet voldoende.

Bord 4 was voor invaller Dick en die wist zijn tegenstander die Siciliaans speelde eerst tot een pion en later tot een volledige torengift en zo de partij te verleiden.

Leo aan bord 5 speelde secuur en wist met 1 extra pion , maar wel zelf een dubbelpion en alleen nog torens een remise stelling te handhaven, zijn tegenstander had 90 minuten  nodig om dit te beseffen!

Gert , eveneens invaller , had een sterkere tegenstander , ging dus langzaam  maar zeker   op weg naar het einde.

Hans verknocht aan bord 7 speelde een regelmatige partij met sterke ontwikkeling , één pion voorsprong en via eindspel een beschaafde overwinning

Bord 8 :  “Niet opgekomen”

Volgende wedstrijd  5 november thuis !!!