Wim pakt één van de laatste prijzen in 2014

WV_MennoPloeger2014
Wim wordt gefeliciteerd met zijn ratingprijs (foto: Ab Scheel)

Een vaste afsluiter van het jaar is voor vele schakers altijd het Menno Ploeger toernooi, georganiseerd door schaakvereniging Krimpen. Een leuk toernooi, ik heb er zelf ook diverse keren aan deelgenomen. Dit jaar was er weer een afvaardiging van onze club, met Marcel Schröer (6/9), Wim Veelenturf (5/9), Pia van Rossum (3/9) en Aldo Oxener (3,5/9). De foto hiernaast is het bewijs dat ik op internet terugvond van de goede prestatie van Wim, die een ratingprijs mocht ophalen met een TPR van 1874! (met zijn eigen rating van 1605)

p.s. graag had ik ook wat geschreven over de jaarlijkse schaakeendaagse in van de bevriende club Inter Nos te Boskoop, maar bij gebrek aan foto’s, nieuwsfeiten en een website van de club bleek dit vrij lastig.