Woerden 7e in de Dutch and German Quarantäne Team Battle

Woerden hield zich met een 7e plaats prima staande in het eerste toernooi met 5 Duitse en 5 Nederlandse clubs. Onze kleine nederzetting blijft moedig weerstand bieden.

Dit waren onze spelers: BlackSquareTerror, FleddyVanHelgie, ed6283185, Kikkertje40, bas31415926535, marcel_schroer, BlackNightmare, OpaJan, Rootje8, Martijnlami, FjodorM, Polsterdal, HansTuit, AdGoes, Docker_in_de_mist, frans-janssen, xenomorf, Nenefta, piasprong, midijac, JP281140Woerden, Meesmans, ludiminium.

Deze keer was het Sten die al berzerkend de kar trok. Met een 5,0 tempo is dat ook wat kansrijker. Hij deed het zo goed, dat hij derde werd in een veld met 237 deelnemers met een gemiddelde rating van 2062.

Voor wie van statistieken houdt is het op lichess genieten geblazen. Van alles wat je doet wordt wel een grafiekje getoond. Ook van dit toernooi. En dan te bedenken dat het toernooi slechts 1,5 uur duurde.

Nu Woerden internationaal op de kaart staat, wordt er over de hele wereld interesse getoond om lid te worden. Ook de eerste scouts zijn al gesignaleerd.