Simon Groenewegen nieuwe jeugdleider

we hebben binnen een jaar een ongelofelijke groei meegemaakt van onze jeugdafdeling. Onder leiding van Jan Hoosbeek en door de enthousiaste inzet van onder andere Jan Werle en Iozefina Paulet is dit zo goed van de grond gekomen. De inzet die op dit moment van een jeugdleider wordt gevraagd was voor Jan Hoosbeek helaas niet meer te combineren met zijn privé-leven. Hij treedt daarom per direct af als bestuurslid en jeugdleider. Jan Hoosbeek blijft wel gewoon deel uitmaken van het trainersteam van de club.

Wie op dinsdag op tijd binnenkomt kan zien dat er diverse ouders van jeugdleden zijn die zich inzetten voor de club, als leraar. Eén van die ouders, Simon Groenewegen, heeft zich in goed overleg opgeworpen als nieuwe jeugdleider. Simon is een zeer enthousiaste leraar, met 2 schakende kinderen. Hij schat zichzelf in op een rating van ongeveer 1600. Als bestuur hebben we zijn aanbod met enthousiasme ontvangen en tijdens het laatste bestuursoverleg is besloten dat Simon de nieuwe jeugdleider van Schaakclub Woerden zal worden. Aangezien hij geen lid is van de club, en bestuursleden moeten worden voorgelegd aan de ALV, zal Simon niet toetreden tot het bestuur. (Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!…) We gaan er vanuit dat we met deze oplossing voor alle partijen een uitstekende situatie hebben gecreëerd om goed verder te kunnen!

Wij danken Jan Hoosbeek hartelijk voor zijn inzet en wensen Simon Groenewegen en zijn enthousiaste team veel succes en plezier met de verdere ontwikkeling van de jeugdafdeling.

Namens het bestuur,
Marcel van Oort